Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29170
Название: Управління національним туристичним брендом: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівня
Авторы: Стрижак О. О.
Ключевые слова: туристичний бренд
національний бренд
брендинг дестинацій
бренд міста
бренд країни
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Управління національним туристичним брендом: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. О. Стрижак. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 11 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29170
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.529_!Управління національним туристичним брендом 2022.pdf317,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.