Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29179
Название: Семіотичний підхід до вибору тактики просування бренду
Авторы: Агаханова О. А.
Ключевые слова: медіа
онлайн-споживання
бренд
просування
медіатекст
знаки
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Агаханова О. А. Семіотичний підхід до вибору тактики просування бренду / О. А. Агаханова, наук. керівник О. П. Просяник. // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження: матеріали III міжнародної студентської наукової конференції, 3 березня 2023 р. : тези допов. – Херсон, 2023. – С. 146-147.
Краткий осмотр (реферат): У роботі було розглянуто особливості комунікаційного фундаменту рекламного дискурсу в умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства. Представлено семіотичний підход до вибору тактики просування з урахуванням маркетингової стратегії бренду. Наведено сучасні приклади практичного застосування семіотичного підходу в просуванні у соціальних мережах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29179
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Агаханова_О._тези.pdf443 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.