Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29207
Назва: Організація самостійної роботи студентів немовних факультетів в умовах дистанційного навчання
Автори: Іваніга О. В.
Теми: самостійна робота
типи самостійної роботи
Moodle
освітня платформа
студенти
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Іваніга О. В. Організація самостійної роботи студентів немовних факультетів в умовах дистанційного навчання / О. В. Іваніга // Інноваційна Педагогіка. – 2021. – Вип. 42. – С. 64-67.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості організації самостійної роботи студентів немовних факультетів з англійської мови в умовах дистанційного навчання. Висвітлено основні підходи до визначення сутності самостійної роботи (форма роботи, яка виконується у спеціально призначений для цього час за завданням педагога, під його контролем, але без його безпосередньої допомоги; активна розумова діяльність, яка пов’язана із самостійним пошуком інформації; вид індивідуальної навчальної діяльності здобувачів освіти, яка керується викладачем за допомогою бесід або методичних вказівок; активна аудиторна чи позааудиторна діяльність здобувачів освіти, метою якої є засвоєння нових знань, умінь та навичок). З’ясовано, що головною ознакою цього виду роботи є пріоритетність самостійності студентів за умови керівної ролі педагога. Визначено основні види самостійної роботи з іноземної мови (за зразком, конструктивно-варіативні, евристичні та дослідницькі). Проаналізовано особливості кожного з видів самостійної роботи. Установлено, що самостійна робота за зразком є ефективною під час первинного ознайомлення із лексичними одиницями або граматичними конструкціями, самостійна робота конструктивно-варіативного типу використовується для розвитку уміння аналізувати граматичні конструкції, порівнювати їх та обирати правильний варіант. Самостійна робота евристичного та дослідницького типу є більш складною та спрямована на поєднання вивчення мови із знаннями за фахом. Установлено, що до основних переваг організації самостійної роботи студентів за допомогою інформаційних технології можна віднести можливість вибору студентами зручного режиму роботи; варіативність завдань з урахуванням рівня володіння мовою та завдань, які постають перед ними; можливість об’єктивного контролю за досягненнями студентів. Висвітлено досвід організації самостійної роботи студентів економічних спеціальностей за допомогою використання платформи Moodle. Надано приклади завдань для самостійної роботи студентів економічних спеціальностей за зразком, конструктивно-варіативнного та евристичного типів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29207
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іваніга_ІП., 42_2021_ст.64-67.pdf152,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.