Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29254
Title: Модернізація електронної комерції за допомогою цифрових активів в умовах інформаційної економіки
Authors: Мащенко М. А.
Кліменко О. М.
Лісна І. Ф.
Черкашина Т. С.
Кудь А. А.
Keywords: блокчейн
цифрові дані
система обліку цифрових даних
модернізація електронної комерції
екосистема електронної комерції
електронні компоненти
електронний бізнес
електронний ринок
Issue Date: 2023
Citation: Модернізація електронної комерції за допомогою цифрових активів в умовах інформаційної економіки : монографія / М. А. Мащенко, О. М. Кліменко, І. Ф. Лісна, Т. С. Черкашина, А. А. Кудь // Харків. нац. екон. ун-т ім. Семена Кузнеця. - Харків : Право, 2023. - 258 с.
Abstract: Монографія присвячена вивченню питання модернізації електронної комерції за допомогою цифрових активів в умовах інформаційної економіки. Теоретичною та методичною основою монографії стали роботи в галузі концептуальних підходів до цифрових активів, інформаційної економіки, електронної комерції, системі обліку об’єктів цифрових даних на блокчейні, світового досвіду європейських країн щодо електронної комерції на основі статистичних даних міжнародних компаній. В монографії зроблено висновки щодо еволюції та сутності електронної комерції, місця цифрового активу у системі обліку об’єктів цифрових даних, світової трансформації економічних відносин під впливом цифрових технологій та інформаційного ресурсу, тенденцій розвитку електронної комерції за допомогою цифрових активів в умовах інформаційної економіки. Розроблено науково-практичне забезпечення модернізації електронної комерції за допомогою цифрових активів в інформаційних платформах. Авторами монографії опрацьовано методичний підхід щодо оцінки розвитку електронної комерції за допомогою цифрових активів на основі економіко-математичних методів дослідження та надані прикладні рекомендації щодо поширення використання цифрових активів у світовій електронній комерції. Обґрунтовано додання України до формування ефективних національних екосистем електронної комерції, які поєднують електронні автоматизовані компоненти (робототехніку, штучний інтелект або технології предиктивної аналітики) та соціальні елементи (споживачів, підприємств, домашніх господарств), що функціонують в країні на основі принципів мережевої взаємодії та співробітництва. Єдність та взаємозв’язок між компонентами екосистеми електронної комерції має забезпечуватися за допомогою реалізації алгоритмів управління електронним бізнесом та електронним ринком у межах єдиної загальнонаціональної цифрової інфраструктури. Рекомендовано для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів, науковим та практичним працівникам, спеціалістам у галузі електронної комерції.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29254
Appears in Collections:Монографії (ДУПАЕП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.