Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29282
Title: Фірмовий стиль та корпоративна культура в PR
Authors: Афанасьєва О. М.
Keywords: імідж
корпоративна культура
фірмовий стиль
Issue Date: 2022
Citation: Афанасьєва О. М. Фірмовий стиль та корпоративна культура в PR [Електронний ресурс] / О. М. Афанасьєва // Цілі сталого розвитку: проблеми і можливості досягнення в Україні та світі: матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 20 жовтня 2022 р. : тези допов. – Київ, 2022. – С. 13-14.
Abstract: В роботі розглянутий фірмовий стиль як невід’ємна частина іміджу, вивченням даної теми займається багато спеціалістів. Розробка і використання власного фірмового стилю стає все більш популярним атрибутом стратегії розвитку зростаючого числа компаній. Це обумовлено їх посиленою стурбованістю своїм корпоративним іміджем, від якого багато в чому залежить стійкий і тривалий комерційний успіх. Феномени корпоративна культура і фірмовий стиль розглядають як взаємодоповнюючі і навіть як ті, що взаємно перетікають один в одного явища. Фірмовий стиль і корпоративна культура тісно взаємодіють один з одним.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29282
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Афанасьєва О..pdf273,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.