Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29289
Название: Inter-firm interaction in the conditions of digitalization as a means of creating competitive advantages
Авторы: Seleznova H. O.
Bril M. S.
Ключевые слова: interaction
digitalization
competition
external environment
digital economy
competitive advantages
communications
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Seleznova H. O. Inter-firm interaction in the conditions of digitalization as a means of creating competitive advantages / H. O. Seleznova, M. S. Bril // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 лист. 2022 р. : тези допов. - Харків, 2022. - С. 577-581.
Краткий осмотр (реферат): The thesis of the report deals with the features of companies interaction in the conditions of the digital economy. The impact of digitalization processes on the economy as a whole and the advantages of developing interaction via the Internet and digital services and platforms in modern conditions are considered. The positive aspects of in-company interaction based on digital platforms, which allow the formation of competitive advantages in the process of creating value for the consumer and new communications with other business entities in the conditions of the unpredictability of the external environment, have been identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29289
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Селезньова, Бріль_тези_Міжфірмова взаємодія в умовах цифровізації.pdf168,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.