Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТугай А. О.-
dc.date.accessioned2013-04-19T06:25:01Z-
dc.date.available2013-04-19T06:25:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТугай А.О. Сутність прихованого маркетингу,його роль у просуванні товарів / А.О. Тугай // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 64 - 66en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941-
dc.description.abstractНаведено сутність використання методу прихованого маркетингу та його основні характеристики. Розглянуто його переваги та недоліки, основні прийоми і наведено приклади використання всесвітньо відомими компаніямиen_US
dc.description.abstractThe essence of the method of covert marketing and its basic characteristics are presented. Its advantages and disadvantages, the main methods and examples of using it by world famous companies are also examined.en_US
dc.description.abstractПредставлены сущность использования метода скрытого маркетинга и его основные характеристики. Рассмотрены его преимущества и недостатки, основные приемы и приведено примеры использования всемирно известными компаниямиen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectприхований маркетингen_US
dc.subject"сарафанове радіо"en_US
dc.subjectповідомленняen_US
dc.subjectпросування товаруen_US
dc.titleСУТНІСТЬ ПРИХОВАНОГО МАРКЕТИНГУ, ЙОГО РОЛЬ У ПРОСУВАННІ ТОВАРІВen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.56.7en_US
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.