Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2941
Назва: СУТНІСТЬ ПРИХОВАНОГО МАРКЕТИНГУ, ЙОГО РОЛЬ У ПРОСУВАННІ ТОВАРІВ
Автори: Тугай А. О.
Теми: прихований маркетинг
"сарафанове радіо"
повідомлення
просування товару
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Тугай А.О. Сутність прихованого маркетингу,його роль у просуванні товарів / А.О. Тугай // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 64 - 66
Короткий огляд (реферат): Наведено сутність використання методу прихованого маркетингу та його основні характеристики. Розглянуто його переваги та недоліки, основні прийоми і наведено приклади використання всесвітньо відомими компаніями
The essence of the method of covert marketing and its basic characteristics are presented. Its advantages and disadvantages, the main methods and examples of using it by world famous companies are also examined.
Представлены сущность использования метода скрытого маркетинга и его основные характеристики. Рассмотрены его преимущества и недостатки, основные приемы и приведено примеры использования всемирно известными компаниями
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.