Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29442
Назва: Інтернет-маркетинг у фінансовій сфері. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми "ІТ-фінанси" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Холодна Ю. Є.
Теми: маркетинг
інтернет
електронна комерція
інформаційні технології
пошукова система
вебсайт
маркетинговий аналіз
Дата публікації: 2023
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Інтернет-маркетинг у фінансовій сфері. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми "ІТ-фінанси" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Ю. Є. Холодна; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (139 КБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. — 39 с. — Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано практичні завдання відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни. Уміщено методичні рекомендації до їх виконання, що сприятимуть набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для вирішення фінансово-економічних завдань щодо застосування сучасних інформаційних технологій у процесі здійснення фінансово-економічної діяльності підприємств і організацій. Рекомендовано для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми "ІТ-фінанси" першого (бакалаврського) рівня денної форми навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29442
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Ф)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023-Холодна Ю Є.pdf529,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.