Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29528
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГольнік Є. С.-
dc.date.accessioned2023-05-29T13:28:05Z-
dc.date.available2023-05-29T13:28:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГольнік Є. С. Використання лідерів думок у рекламній кампанії / Є. С. Гольнік // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики: матеріали III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня, 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. - С. 290-291.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29528-
dc.description.abstractВ статті представлені особливості використання лідерів думок у рекламній кампанії, а саме надання можливості знаменитості/блогеру та іншим лідерам думок стати носієм бренду, який напряму спілкується із цільовою аудиторією. Розглянуті типи лідерів думок та основні складові рекламної стратегій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectлідери думокru_RU
dc.subjectінфлюенсериru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламна стратегіяru_RU
dc.titleВикористання лідерів думок у рекламній кампаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гольнік Є._тези.pdf150,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.