Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29528
Title: Використання лідерів думок у рекламній кампанії
Authors: Гольнік Є. С.
Keywords: лідери думок
інфлюенсери
реклама
рекламна стратегія
Issue Date: 2023
Citation: Гольнік Є. С. Використання лідерів думок у рекламній кампанії / Є. С. Гольнік // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики: матеріали III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня, 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. - С. 290-291.
Abstract: В статті представлені особливості використання лідерів думок у рекламній кампанії, а саме надання можливості знаменитості/блогеру та іншим лідерам думок стати носієм бренду, який напряму спілкується із цільовою аудиторією. Розглянуті типи лідерів думок та основні складові рекламної стратегій.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29528
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гольнік Є._тези.pdf150,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.