Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29531
Title: Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну
Authors: Швець Д. В.
Keywords: медіастратегія
універсальний дизайн
медіакомунікації
медіапланування
Issue Date: 2023
Citation: Швець Д. В. Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну / Д. В. Швець // Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук: матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції, 17 лютого, 2023 р. Тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – С. 233-235.
Abstract: Стаття присвячена особливостям формування модернізованої медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну. Проаналізовані переваги після провадження концепції універсального дизайну у стратегічну систему медіакомунікацій підприємства. Доведено, що основою для стратегічного планування комунікації бренду може стати інклюзивна течія універсального дизайну.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29531
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Швець Д.В._тези.pdf199,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.