Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2953
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШустова К. В.-
dc.date.accessioned2013-04-19T08:12:37Z-
dc.date.available2013-04-19T08:12:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШустова К.В. Побудова теоретичної моделі дослідження життєвого циклу бренда на основі семантичного диференціала / К.В. Шустова // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 76 - 77en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2953-
dc.description.abstractПроведено соціологічний аналіз елементів назви сучасного ринкового продукту як елемента бренда з точки зору його сприйняття споживачем і цільовою аудиторією в цілому. Розглянуто метод семантичного диференціала для вивчення емоційного ставлення споживачів до бренда.en_US
dc.description.abstractПроведен социологический анализ элементов наименования современного рыночного продукта как элемента бренда с точки зрения его восприятия потребителем и целевой аудиторией в целом. Рассмотрен метод семантического дифференциала для изучения эмоционального отношения потребителей к бренду.en_US
dc.description.abstractThe sociological analysis of the elements of a name of a modern market product as an element of a brand from the point of view of its perception by the consumer and target audience as a whole is carried out. For studying the emotional relation of consumers to a brand a method of semantic differential is considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectсемантичний диференціалen_US
dc.subjectмасові комунікаціїen_US
dc.subjectспоживча поведінкаen_US
dc.titleПОБУДОВА ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ БРЕНДА НА ОСНОВІ СЕМАНТИЧНОГО ДИФЕРЕНЦІАЛАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.127en_US
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.