Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2953
Title: ПОБУДОВА ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ БРЕНДА НА ОСНОВІ СЕМАНТИЧНОГО ДИФЕРЕНЦІАЛА
Authors: Шустова К. В.
Keywords: бренд
семантичний диференціал
масові комунікації
споживча поведінка
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Шустова К.В. Побудова теоретичної моделі дослідження життєвого циклу бренда на основі семантичного диференціала / К.В. Шустова // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 76 - 77
Abstract: Проведено соціологічний аналіз елементів назви сучасного ринкового продукту як елемента бренда з точки зору його сприйняття споживачем і цільовою аудиторією в цілому. Розглянуто метод семантичного диференціала для вивчення емоційного ставлення споживачів до бренда.
Проведен социологический анализ элементов наименования современного рыночного продукта как элемента бренда с точки зрения его восприятия потребителем и целевой аудиторией в целом. Рассмотрен метод семантического дифференциала для изучения эмоционального отношения потребителей к бренду.
The sociological analysis of the elements of a name of a modern market product as an element of a brand from the point of view of its perception by the consumer and target audience as a whole is carried out. For studying the emotional relation of consumers to a brand a method of semantic differential is considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2953
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.