Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29605
Название: Формування лояльності аудиторії за допомогою удосконалення інтернет-комунікацій
Авторы: Кисельова А. О.
Ключевые слова: лояльність аудиторії
інтернет-комунікації
соціальні мережі
нові медіа
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Кисельова А. О. Формування лояльності аудиторії за допомогою удосконалення інтернет-комунікацій / А. О. Кисельова // Актуальні проблеми соціальних комунікацій : матеріали дев’ятої всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023. - Київ, 2023. - С. 78-81.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто особливості формування лояльності аудиторії. Обґрунтовано важливість удосконалення інтернет-комунікацій та шляхи її втілення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29605
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кисельова А. тези.pdf236,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.