Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2960
Назва: ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ УПРАВЛЕНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКИМ ПОВЕДЕНИЕМ
Автори: Барсученко А. С.
Зинченко А. С.
Теми: потребитель
поведение
управление
рынок
SWOT-анализ
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Барсученко А. С. Практические аспекты управления потребительским поведением / А. С. Барсученко, А. С. Зинченко // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 105-107.
Короткий огляд (реферат): Проанализированы практические аспекты управления потребительским поведением в процессе приобретения товара. Проведен SWOT-анализ для определения на кон¬кретных примерах факторов влияния и причин, влекущих за собой изменение в принятии потребителем конечных решений в выборе товара.
Проаналізовано практичні аспекти управління споживчою поведінкою в процесі придбання товару. Проведено SWOT-аналіз для визначення на конкретних прикладах факторів впливу та причин, що викликають зміну в прийнятті споживачем кінцевих рішень щодо вибору товару.
Practical aspects of consumer's behaviour management while purchasing goods are analysed. The SWOT-analysis for defining on the concrete examples the factors of influence and the reasons involving the changes in making by the consumer final decisions on goods choice has been held.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2960
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.