Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29626
Название: Основні складові розроблення іміджевої відеореклами для закладів вищої освіти
Авторы: Горопашна Д. С.
Ключевые слова: імідж
відеореклама
просування
заклад вищої освіти
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Горопашна Д. С. Основні складові розроблення іміджевої відеореклами для закладів вищої освіти / Д. С. Горопашна // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 41–44.
Краткий осмотр (реферат): Дослідження сучасних ринкових умов демонструють значний розвиток іміджевої відеореклами, мета якої полягає в формуванні та вираженні образу й цінностей тої чи іншої установи. Водночас закладам вищої освіти, які намагаються знайти ефективні шляхи власного просування, необхідно опанувати вміння створювати відеорекламу такого типу, щоб заявити про себе як про сучасну та цікаву установу й привернути увагу більшої кількості цільової аудиторії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29626
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Горопашна.pdf235,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.