Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2962
Title: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДОВІРЧОГО МАРКЕТИНГУ
Authors: Писарева О. А.
Keywords: маркетинг
довіра
клієнт
продавець
реклама
Інтернет
бізнес
інформація
маркетолог
технології
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Писарева О. А. Пактичні аспекти довірчого маркетингу / О. А. Писарева // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 107-109.
Abstract: Розглянуто економічну сутність довірчого маркетингу та поняття довіри як основи для формування відносин "продавець – покупець". Виявлено особливості здійснення процесу довірчого маркетингу. Проведено аналіз ефективності використання довірчого маркетингу порівняно з традиційним маркетингом.
Рассмотрена экономическая сущность доверительного маркетинга и понятия доверия как основы для формирования отношений "продавец – покупатель". Выявлены особенности осуществления процесса доверительного маркетинга. Проведен анализ эффективности использования доверительного маркетинга в сравнении с традиционным маркетингом.
The economic essence of permission-based marketing and the concept of confidence as a basis for the formation of the a "seller – buyer" relationship are considered. The peculiarities of the process of permission-based marketing are found out. The analysis of the permission-based marketing efficiency in comparison to traditional marketing has been held.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2962
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.