Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29633
Название: Особливості розроблення рекламної кампанії для закладів вищої освіти
Авторы: Яхонтова К. А.
Ключевые слова: рекламна кампанія
освітня послуга
заклади вищої освіти
просування
рекламна стратегія
рекламні засоби
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Яхонтова К. А. Особливості розроблення рекламної кампанії для закладів вищої освіти / К. А. Яхонтова, наук. керівник О. М. Афанасьєва // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики: матеріали III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня 2023 р. : тези допов. – Харків, 2023. – С. 75 - 76.
Краткий осмотр (реферат): У роботі було розглянуто особливості розроблення рекламної кампанії для закладу вищої освіти. Наведено основні першочергові завдання, що потребують вирішення для успішної реалізації рекламної кампанії закладу вищої освіти. Представлені етапи розроблення рекламної кампанії з метою досягнення ефективного підвищення свідомості про навчальний заклад та залучення нових студентів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29633
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Яхонтова К.А. тези..pdf381,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.