Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29635
Название: Особливості просування у соціальній мережі Інстаграм
Авторы: Бурякова А. О.
Ключевые слова: просування
соціальні мережі
косметичні бренди
популяризація
актуальність
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Бурякова А. О. Особливості просування у соціальній мережі Інстаграм / А. О. Бурякова // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : матеріали Всеукраїнської студентської конференції, 19 травня 2023 р. - Харків, 2023.
Краткий осмотр (реферат): Ця стаття про просування продукції в мережі Інстаграм. Про те, як у сьогоденні бренди стають на новий рівень розвитку і задіють не тільки офлайн-продажі, а і онлайн. Про те, як важливо інтернет-середовище для великих кампаній, що хочуть розвивати .
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29635
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бурякова Аліна стаття (2).pdf238,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.