Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29638
Назва: Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача
Автори: Коваль Є. П.
Теми: емоції
базові потреби
рішення про покупку
споживацька поведінка
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Коваль Є. П. Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача / Є. П. Коваль. // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку : матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції, 5 травня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 156–157.
Короткий огляд (реферат): У роботі було розглянуто основні базові емоції особистостей та визначено особливості їхнього впливу на споживацьку поведінку. Наведено приклади сучасного використання емоційної складової як спонукальних тригерів до здійснення покупки. Припущено, який вплив може мати задіяння емоційного маркетингу в рекламній кампанії на споживача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29638
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.