Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29641
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАрхіпова І. О.-
dc.date.accessioned2023-06-07T22:09:33Z-
dc.date.available2023-06-07T22:09:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАрхіпова І. О. Інструменти комунікації б’юті-брендів в соціальних мережах / І. О. Архіпова // Фаховий збірник наукових праць: молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 3 березня 2023 р. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29641-
dc.description.abstractСтаття досліджує інструменти комунікаційних технологій, що використовуються при просуванні брендів у сфері краси в соціальних мережах. В результаті, автори приходять до висновку, що для ефективного просування б’юті-бренду в соціальних мережах необхідно використовувати комплексний підхід, що включає створення унікального контенту, взаємодію з аудиторією, врахування особливостей кожної соціальної мережі і ретельне планування кампаній.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectінструменти комунікаціїru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectкомунікаційні технологіїru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.titleІнструменти комунікації б’юті-брендів в соціальних мережахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Архіпова Інеса.pdf183,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.