Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29641
Title: Інструменти комунікації б’юті-брендів в соціальних мережах
Authors: Архіпова І. О.
Keywords: комунікації
інструменти комунікації
брендинг
комунікаційні технології
соціальні мережі
Issue Date: 2023
Citation: Архіпова І. О. Інструменти комунікації б’юті-брендів в соціальних мережах / І. О. Архіпова // Фаховий збірник наукових праць: молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 3 березня 2023 р. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023.
Abstract: Стаття досліджує інструменти комунікаційних технологій, що використовуються при просуванні брендів у сфері краси в соціальних мережах. В результаті, автори приходять до висновку, що для ефективного просування б’юті-бренду в соціальних мережах необхідно використовувати комплексний підхід, що включає створення унікального контенту, взаємодію з аудиторією, врахування особливостей кожної соціальної мережі і ретельне планування кампаній.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29641
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Архіпова Інеса.pdf183,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.