Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29642
Название: Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі Інстаграм
Авторы: Ісаєнко М. Т.
Ключевые слова: рекламна кампанія
соціальні мережі
ВНЗ
освітні послуги
заклад освіти
імідж
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ісаєнко М. Т. Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі Інстаграм / М. Т. Ісаєнко. // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 68–74.
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено популярність соціальних мереж серед українців. Розглянуто інструменти «органічного» просування в Інстаграм. Виявлено, що основними критеріями успішної бізнес-діяльності в мережі є візуальний стиль та вдале просування. Візуальна комунікація є однією з ефективних та затребуваних форм взаємодії. За допомогою візуальних образів легко сформувати потрібний імідж компанії. Для цього маркетологам бізнесу потрібно бути завжди в тренді, використовувати сучасні образи та стилі, щоби бути актуальними для споживача. Коротко описані етапи розроблення рекламної кампанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29642
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
download.pdf694,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.