Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29642
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІсаєнко М. Т.-
dc.date.accessioned2023-06-07T22:13:08Z-
dc.date.available2023-06-07T22:13:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІсаєнко М. Т. Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі Інстаграм / М. Т. Ісаєнко. // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 68–74.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29642-
dc.description.abstractУ статті висвітлено популярність соціальних мереж серед українців. Розглянуто інструменти «органічного» просування в Інстаграм. Виявлено, що основними критеріями успішної бізнес-діяльності в мережі є візуальний стиль та вдале просування. Візуальна комунікація є однією з ефективних та затребуваних форм взаємодії. За допомогою візуальних образів легко сформувати потрібний імідж компанії. Для цього маркетологам бізнесу потрібно бути завжди в тренді, використовувати сучасні образи та стилі, щоби бути актуальними для споживача. Коротко описані етапи розроблення рекламної кампанії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламна кампаніяru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectВНЗru_RU
dc.subjectосвітні послугиru_RU
dc.subjectзаклад освітиru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.titleЕтапи розроблення рекламної кампанії в мережі Інстаграмru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
download.pdf694,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.