Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29642
Title: Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі Інстаграм
Authors: Ісаєнко М. Т.
Keywords: рекламна кампанія
соціальні мережі
ВНЗ
освітні послуги
заклад освіти
імідж
Issue Date: 2023
Citation: Ісаєнко М. Т. Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі Інстаграм / М. Т. Ісаєнко. // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 68–74.
Abstract: У статті висвітлено популярність соціальних мереж серед українців. Розглянуто інструменти «органічного» просування в Інстаграм. Виявлено, що основними критеріями успішної бізнес-діяльності в мережі є візуальний стиль та вдале просування. Візуальна комунікація є однією з ефективних та затребуваних форм взаємодії. За допомогою візуальних образів легко сформувати потрібний імідж компанії. Для цього маркетологам бізнесу потрібно бути завжди в тренді, використовувати сучасні образи та стилі, щоби бути актуальними для споживача. Коротко описані етапи розроблення рекламної кампанії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29642
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
download.pdf694,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.