Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29653
Title: Реклама у контексті естетичного дослідження
Authors: Олексенко Я. І.
Keywords: естетична цінність
рекламні комунікації
естетика реклами
Issue Date: 2023
Citation: Олексенко Я. І. Реклама у контексті естетичного дослідження / Я. І. Олексенко // Естетичні цінності сучасної людини: матеріали 14 тому наукового журналу «Школа відкритого розуму». – Тернопіль - Кельце : «Крок», 2023. – С. 181-189.
Abstract: Автор ставить за мету дослідити, як у рекламі передається естетично значуща інформація, яка здатна створювати та змінювати мотивацію поведінки великої кількості людей, які з власної волі чинять дії, що призводять до значних грошових витрат. Предметом дослідження є зміст інформації, що впливає на мотивацію людини.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29653
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Олексенко Я..pdf227,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.