Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730
Назва: Ефективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг»)
Автори: Гордієнко Н. О.
Тимошенко К. В.
Теми: ефективний маркетинг
підприємницька діяльність
стратегії маркетингу
інструменти маркетингу
просування товарів
залучення клієнтів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Гордієнко Н. О. Ефективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг») / Н. О. Гордієнко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : збірник тез доповідей III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 30-31
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто значення ефективного маркетингу в успішній діяльності бізнесу на прикладі ТОВ «Метторг». Досліджено стратегії та інструменти маркетингу, які допомагають підприємствам привертати увагу клієнтів, збільшувати продажі та зміцнювати свою позицію на ринку. Через аналіз конкретних методів, таких як сегментування ринку, розробка маркетингових стратегій, просування товарів та послуг, а також залучення й утримання клієнтів, досліджено, як ТОВ «Метторг» використовує ефективний маркетинг для досягнення своїх бізнес-цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гордієнко_тези.pdf477,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.