Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29731
Title: Формування ефективної системи просування продукції підприємства
Authors: Коротенко А. С.
Тимошенко К. В.
Keywords: просування продукції
підприємство
маркетинговий мікс
канали збуту
позиціонування бренду
реклама
цифрові канали
стратегічне планування
аналіз ринку
Issue Date: 2023
Citation: Коротенко А. С. Формування ефективної системи просування продукції підприємства / А. С. Коротенко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки : збірник тез доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 9 червня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 25-27.
Abstract: В тезах розглянуто основні складові ефективної системи просування, такі як реклама, продажі, відносини зі споживачами та інші маркетингові інструменти. Досліджено основні аспекти, стратегії та інструменти, що сприяють успішному просуванню продукції на ринку. Особлива увага приділяється стратегічному плануванню та аналізу ринку для ефективного формування просувальної стратегії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29731
Appears in Collections:Статті студентів (ПіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коротенко_тези.pdf298,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.