Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29749
Назва: Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Автори: Бестужева С. В.
Маткава Д. Ю.
Теми: міжнародний маркетинг
міжнародна маркетингова стратегія
формування
реалізація
процес
розвиток
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Бестужева С. В. Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / С. В. Бестужева, Д. Ю. Маткава // Scientific trends, solutions, theories and methods of development : The XXIII International Scientific and Practical Conference, June 12 – 14, 2023. - Bilbao, Spain, 2023. - Рр. 70-74.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано існуючі методичні підходи до формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. На основі узагальнення даних підходів запропоновано послідовність формування міжнародної маркетингової стратегії, охарактеризовано етапи її реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29749
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Бестужева, Маткава.pdf277,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.