Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29799
Название: Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду
Авторы: Іванієнко В. В.
Ковальчук К. В.
Ключевые слова: бренд
формування бренду
стратегія, позиціонування
перспективи зростання
споживчі очікування
конкурентоспроможність
брендинг
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Іванієнко В. В. Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду / В.В. Іванієнко, К.В. Ковальчук // Наука і техніка сьогодні. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки»)» – Київ, 2022. – №7 (7). – С. 49-63.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено зміст таких основних категорій брендингу, як позиціонування та образ бренду. Авторами наведені основні ознаки позиціонування бренду та визначена основна мета стратегії позиціонування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках. Прикладну значимість має класифікація найбільш важливих конкурентних аспектів формування цінності бренду. За окремими характеристиками систематизовано стратегії ведення бренду у міжнародному ринковому середовищі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29799
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ковальчук.pdf1,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.