Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29861
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.date.accessioned2023-06-22T20:58:06Z-
dc.date.available2023-06-22T20:58:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛаріна К. В. Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендів / К.В. Ларіна // Бренд-комунікації: сучасні виклики та тренди: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2023 р. : тези допов. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2023. – С. 41-43.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29861-
dc.description.abstractРозкрито сутність та наведені практичні приклади використання теорії археирпів для визначення персоналії бренду, наведено характеристики та приклади різних архетипів брендів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectархетипи брендуru_RU
dc.subjectперсоналія брендуru_RU
dc.titleВикористання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Ларіна К.В._репозиторий.pdf232,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.