Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29861
Назва: Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендів
Автори: Ларіна К. В.
Теми: бренд
архетипи бренду
персоналія бренду
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ларіна К. В. Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендів / К.В. Ларіна // Бренд-комунікації: сучасні виклики та тренди: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2023 р. : тези допов. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2023. – С. 41-43.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність та наведені практичні приклади використання теорії археирпів для визначення персоналії бренду, наведено характеристики та приклади різних архетипів брендів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29861
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Ларіна К.В._репозиторий.pdf232,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.