Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2987
Назва: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Птащенко О. В.
Теми: Інтернет-маркетинг
електронний бізнес
інструменти Інтернет-маркетингу
Інтернет-магазин
сучасні канали збуту
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Птащенко О.В. Інтернет-маркетинг у системі управління збутом підприємства / О.В. Птащенко // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 81 - 83
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні напрями використання інструментів Інтернет-маркетингу сучасними підприємствами. Особливу увагу приділено таким елементам ведення електронного бізнесу, як: сайт-візитки; корпоративний сайт; Інтернет-аукціон; власний Інтер¬нет-магазин; Інтернет-магазини та каталоги; орендований Інтернет-магазин
Рассмотрены основные направления использования инструментов Интернет-маркетинга современными предприятиями. Особое внимание уделяется таким элементам ведения электронного бизнеса, как: сайт-визитки; корпоративный сайт; Интернет-аукцион; собственный Интернет-магазин; Интернет-магазины и каталоги; арендованный Интернет-магазин.
This paper discusses the basic directions for using Internet marketing tools by modern enterprises. Special attention is paid to such elements of e-business as: business card web-site, corporate web-site, Internet-auction; own online shop, online shop and catalogues; rented online-shop.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2987
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.