Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29960
Название: Якість обслуговування як ключовий фактор успіху підприємництва в сфері послуг
Авторы: Іпполітова І. Я.
Кулинич І. Е.
Ключевые слова: сфера послуг
конкуренція
управління якістю
організаційно-економічні фактори
соціальні фактори
Total Quality Management (TQM)
маркетинг послуг
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Іпполітова І. Я. Якість обслуговування як ключовий фактор успіху підприємництва в сфері послуг / І. Я. Іпполітова, І. Е. Кулинич // Підприємництво та торгівля: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали ІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 18–19 трав. 2023р. : тези допов. - Луцьк: Луцький національний технічний університет, 2023. – С. 155-157.
Краткий осмотр (реферат): В тезах розглянуто роль якості обслуговування як ключового фактора успіху підприємництва в сфері послуг. Аналізується актуальність проблеми та вплив якості обслуговування на успішність підприємства. Досліджуються різні аспекти якісного сервісу, які безпосередньо впливають на ефективність роботи з клієнтами. Розглядається роль якості обслуговування у Total Quality Management (TQM) та підкреслюється важливість надання якісного сервісу у будь-яких бізнеса, які працюють у сфері обслуговування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29960
Располагается в коллекциях:Статті (ПіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Іпполітова, Кулинич тези.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.