Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30019
Название: Профайлінг споживача: проблемні аспекти економічної ефективності
Авторы: Ушкальов В. В.
Мартіянова М. П.
Ключевые слова: профайлінг
взаємодія
економічна ефективність психологічного забезпечення
оцінка ефективності
споживач
продажі
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ушкальов В. В. Профайлінг споживача: проблемні аспекти економічної ефективності / В. В. Ушкальов, М. П. Мартіянова // Причорноморські економічні студії. - 2023. – Вип. 80. - С. 110 – 115.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто особливості та проблемні аспекти визначення економічної ефективності психологічного забезпечення роботи зі споживачем. Запропоновано модель оцінювання економічної ефективності профайлінгу споживача. Визначено структуру економічних результатів, що є наслідком використання такого інструменту профілювання поведінки, як LAB-рrofile. Окреслено загальні підходи та складові оцінки ефективності застосування даної технології та економічні аспекти її навчання персоналу підприємств, що задіяний у комунікаційних процесах зі споживачами. Визначено, що складовими економічної ефективності профайлінгу є економія часу на пошук відповідних ментальних моделей та підвищення результативності комунікації. Вагомим аспектом при цьому виступає рівень якості сформованої моделі поведінки споживача, що обумовлюється компетентністю особи, яка застосовує профайлінг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30019
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ушкальов,Мартіянова_стаття.pdf203,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.