Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30061
Название: Conducting business negotiations in marketing: work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the educational program “Marketing” of the second ((master's) level
Авторы: Lysytsia N. M.
Ключевые слова: negotiations
business
partners
strategy
tactics
business communications
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Conducting business negotiations in marketing: work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the educational program “Marketing” of the second ((master's) level: [Electronic edition] / Comp. N.M. Lysytsia - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. - 9 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the second (master's) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30061
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз. 308 РП !Ведення ділових переговорів в маркетингу_ Лисиця.pdf403,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.