Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30062
Название: Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Авторы: Лисиця Н. М.
Ключевые слова: бренд
бренд-менеджмент
моделі розвитку бренду
брендинг
архитектура бренду
комунікативна підтримка бренду
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Н.М. Лисиця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 9 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30062
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз. 312 РП !_Бренд-менеджмент_Лисиця.pdf305,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.