Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30120
Title: Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня
Authors: Проскурніна Н. В.
Keywords: електронна комерція
ЄС
європейські компанії
цифрові технології
цифровий маркетинг
інструменти та методи цифрового маркетингу
європейські маркетингові практики
Issue Date: 2023
Citation: Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. Н.В. Проскурніна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30120
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.