Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30171
Название: Лінгвістична самоосвіта майбутніх учителів іноземних мов: теорія і методика
Авторы: Шумський О. Л.
Ключевые слова: лінгвосамоосвіта
система
лінгводидактична технологія
готовність
психолого-педагогічні умови
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Лінгвістична самоосвіта майбутніх учителів іноземних мов: теорія і методика: монографія /О. Л. Шумський. - Харків: Видавець О. А. Мірошниченко, 2019. - 400 с.
Краткий осмотр (реферат): У монографії представлено теоретичні і методичні засади лінгвосамоосвіти майбутніх учителів іноземних мов у педагогічних закладах вищої освіти. Розкрито сутність та особливості змісту лінгвосамоосвіти майбутнього вчителя іноземних мов. Доведено необхідність здійснення концептуального переходу від лінгвістичної освіти до лінгвосамоосвіти. Науково обґрунтовано концепцію та змодельовано систему лінгвосамоосвіти. Схарактеризовано структуру готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти. Запропоновано інноваційну лінгводидактичну технологію формування означеної готовності, визначено педагогічні умови ефективного функціонування системи лінгвосамоосвіти, розроблено її навчально-методичне забезпечення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30171
Располагается в коллекциях:Монографії (ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Монографія_Шумський.pdf2,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.