Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3041
Назва: ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО СТИМУЛЮВАННЯ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПЕРСОНАЛУ
Автори: Войтенко Л. О.
Теми: моральне стимулювання
управління торгівельним персоналом
фактори
стимули
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Войтенко Л.О. Особливості морального стимулювання торгівельного персоналу / Л.О. Войтенко // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 113 - 115
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи щодо морального стимулювання співробітників. Основний акцент зроблено на особливостях морального стимулювання торгівельного персоналу, які обумовлені специфікою діяльності даної категорії працівників.
Рассмотрены подходы к моральному стимулированию сотрудников. Основной акцент сделан на особенностях морального стимулирования торгового персонала, которые обусловлены спецификой деятельности данной категории работников.
The work deals with the approaches to the moral stimulation of the workers. The pecu¬liarities of the moral stimulation of trade personnel which are based on the specificity of the activity of the named category of the workes are emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3041
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.