Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30481
Название: Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу вражень
Авторы: Татаринцева Ю. Л.
Пушкар О. І.
Ключевые слова: економічна діяльність
фінанси
бізнес
конкурентоспроможність
інформаційні технології
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Татаринцева Ю. Л. Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу вражень / Ю. Л. Татаринцева, О. І. Пушкар // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти : матеріали 6-ї міжнар. наук.–практ. конф., 28-29 вересня 2023 р. : тези допов. – Одеса : ОНЕУ, 2023. – С. 146-148.
Краткий осмотр (реферат): У вимірах сучасного конкурентного бізнес-середовища, створеннявражень у споживачів стає ключовою стратегією для брендів. Інноваційнийменеджмент в маркетингу вражень виявляється як суттєва складова цьогопроцесу. Інноваційний менеджмент в маркетингу вражень включає в себевпровадження новаторських ідей та підходів для створення незабутніх враженьу споживачів. Це може включати в себе використання технологій,персоналізацію послуг, використання штучного інтелекту, аналітики даних,автоматизація процесів, творчий підхід до комунікаційних стратегій та інше, зметою виокремлення бренду та залучення цільової аудиторії.Сучасна динаміка розвитку цифрового маркетингу потребує підходів,спрямованих на пошук інноваційних рішень. Швидкі зміни в онлайн-поведінці споживачів та зростання конкуренції змушують компанії активно впроваджувати нові стратегії для залучення та утримання клієнтів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30481
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tези Пушкар, Татарінцева.pdf451,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.