Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30696
Title: Сучасні психолого-педагогічні технології дистанційного навчання
Authors: Черкашина Т. С.
Keywords: дистанційне навчання
психолого-педагогічні технології
інформаційні технології
кейс-технології
Інтернет-технології
TV-технології
освітні послуги
Issue Date: 2023
Citation: Черкашина Т. С. Сучасні психолого-педагогічні технології дистанційного навчання / Т.С. Черкашина // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 26 жовтня 2023 р. – Мукачево, 2023. - С. 390-392.
Abstract: Встановлено, що ключовими ознаками дистанційного навчання є гнучкість, модульність, якість, асинхронність, паралельність, рентабельність, функціональність, соціальність, інтернаціональність. Розкрито психологічні технології (консультації у діалоговому режимі (чат, консультації у режимі групового обговорення (“дискусійні клуби”, дискусійні форуми), тренінги) та педагогічні технології дистанційного навчання (кейс-технології, TV-технології). Особливу увагу приділено Інтернет-технологіям, до яких віднесено наступні: віртуальні співтовариства — об’єднання, які завдяки психологічній безпеці і можливостям сублімації допомагають студентам розвинути комунікативну компетентність і розблокувати можливі “комунікативні афекти” (наприклад, www.facebook.com); віртуальні світи — симуляції реальності, що організовані за правилами гіпертексту (наприклад, SecondLife.com, There.com, ActiveWorlds.com та ін.); онлайн-ігри — рольові ігри професійного спрямування.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30696
Appears in Collections:Статті (ДУПАЕП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
download.pdf247,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.