Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30711
Название: Потенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесами
Авторы: Павловська І.
Хурдей В.
Міщенко Д.
Дронова Т.
Плескун І.
Ключевые слова: інноваційний процес
маркетинг
потенціал маркетингу
функціонал маркетингу
клієнто-маркетинг
управління інноваційним процесом
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Павловська І. Потенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесами / І. Павловська, В. Хурдей, Д. Міщенко та ін. // Економічні горизонти. – 2023. - №4(26). – С. 27–37.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингового потенціалу в управлінні інноваційними процесами. Представлено складові рівні маркетингового потенціалу – ресурсний, аспектний, дивізійний, методичний, конкретизуючий. Також представлено складові розширеної вартісної оцінки потенціалу маркетингу, що містять в собі активи маркетингової діяльності та гудвіл. Зроблено висновок про те, що сучасний інноваційний процес передбачає маркетинговий супровід усіх учасників – від творців продукту до споживачів. передбачає маркетинговий супровід усіх учасників – від творців продукту до споживачів. Присутність маркетингової складової повинно простежуватися у складі підсистем в системі управління інноваційною діяльністю підприємства. Враховуючи тісний взаємозв'язок функціоналів маркетингу та інноватики, необхідно розглядати інноваційну та маркетингову діяльністю підприємства як єдину інноваційно- маркетингову проблему. Слід зазначити, що проходження певних етапів інноваційного процесу здатне породжувати «віддалені» один від одного, організаційно відокремлені функціональні підрозділи, крім того, процес створення радикальних інновацій може виходити за межі конкретного підприємства, проте якщо вектори діяльності кожного учасника інноваційного процесу не з'єднуються в один результуючий вектор, то інноваційний процес не досягає своєї мети. Це викликає необхідність обов'язкового аналізу факторів та можливостей зовнішнього середовища при здійсненні інноваційної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30711
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.