Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30713
Название: Порівняння показників розвитку здатності до довільного розслаблення м’язів і відчуття ритму в учнів 5–9 класів із порушеннями зору у статевому та віковому аспектах
Авторы: Рядова Л.
Ключевые слова: віковий аспект
здатність до відчуття ритму
здатність до довільного розслаблення м’язів
класи
координаційні здібності
порушення зору
ритмічні рухи руками і ногами
статевий аспект
учні
хльостоподібні махи ногами
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Рядова Л. Порівняння показників розвитку здатності до довільного розслаблення м’язів і відчуття ритму в учнів 5–9 класів із порушеннями зору у статевому та віковому аспектах / Л. Рядова // Wychowanie fizyczne, zdrowie i bezpieczeństwo Współczesne wybrane aspekty : monografia. – Starogard Gdański – Charków, 2023. – С. 68–79.
Краткий осмотр (реферат): Координаційні здібності, зокрема здатність до довільного розслаблення м’язів і відчуття ритму, відіграють важливу роль у повноцінному розвитку та життєдіяльності слабозорих дітей. Разом з цим, зниження активності зорового аналізатора, у зв’язку з його вадами, спричиняє порушення зазначених здібностей. Мета дослідження: дослідити показники розвитку здатності до довільного розслаблення м’язів і відчуття ритму в учнів 5–9-х класів із порушеннями зору у статевому та віковому аспектах. Матеріал і методи дослідження. Дослідження проводилося на базі комунального закладу «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І–ІІІ ступенів № 12» Харківської обласної ради для дітей із вадами зору. В ньому прийняли участь 103 слабозорих учня 5–9-х класів, вік яких 10–15 років. Для досягнення мети дослідження використовувалися такі методи: теоретичний аналіз і узагальнення наукової та методичної літератури, педагогічне тестування та методи математичної статистики. Рівень розвитку здатності до довільного розслаблення м’язів визначався та оцінювався за результатами тесту, заснованого на візуальній оцінці якості виконання учнем розслаблених, хльостоподібних махів ногами; здатності до відчуття ритму – за показниками виконання ритмічних рухів руками та ногами. Результати дослідження. Розглянуто показники розвитку здатності до довільного розслаблення м’язів та відчуття ритму в учнів 5–9-х класів із порушеннями зору. Надано порівняльний аналіз досліджуваних результатів у зазначеного контингенту в залежності від статі та віку. Висновки. 1. Найкращі показники здатності до довільного розслаблення м’язів спостерігаються у хлопців 12–13 років та у дівчат 10–11 років; здатності до відчуття ритму – у хлопців 14–15 років та у дівчат 13–14 років. 2. В учениць 5–9-х класів із порушеннями зору результати довільного розслаблення м’язів та відчуття ритму, здебільшого, кращі, ніж в учнів. 3. Показники здатності до довільного розслаблення м’язів та відчуття ритму в учнів 10–15 років із порушеннями зору з віком змінюються різноспрямовано.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30713
Располагается в коллекциях:Монографії (ЗСЖіБЖ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.