Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30738
Название: Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії
Авторы: Павлюк М. О.
Ключевые слова: маркетинг
інтернет
медіа
лояльність
комунікація
просування
цільова аудиторія
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Павлюк М. О. Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії / М. О. Павлюк // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика. – 2022. – №63. – С. 38-42.
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є розглянути використання інтернет-комунікацій у процесі просування компанії, підвищення її репутації та формування лояльності аудиторії. Проаналізовані переваги та недоліки використання інтернет-медіа. Вивчені методи просування продуктів та послуг у мережі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30738
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Павлюк М.О.pdf188,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.