Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30744
Назва: Marketing tricks and their impact on human
Автори: Ptashchenko O. V.
Nevdachyna A. S.
Теми: marketing
marketing tricks
brand, discounts
consumer psychology
consumption
influence
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ptashchenko O. V. Marketing tricks and their impact on human / O. V. Ptashchenko, A. S. Nevdachyna // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Умань : Уманський національний університет садівництва, 2021. – С. 204 – 207.
Короткий огляд (реферат): In the article, the author examines various marketing tricks used by brands to increase sales and encourage customers to make a purchase. Additionally, the article delves into the psychological aspects that underlie the effectiveness of these marketing tricks on individuals. The author also offers several tips so that the consumers can reduce the impact of marketing gimmicks on their decision-making processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30744
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_Невдачина А (2).pdf194,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.