Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30749
Название: Метод аналізу ієрархій як механізм вибору стратегії розвитку фармацевтичного підприємства
Авторы: Шабельник Т. В.
Ключевые слова: метод аналітичної ієрархії
фармацевтичний ринок
фармацевтичне підприємство
фармацевтичні товари
стратегія розвитку
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Шабельник Т. В. Метод аналізу ієрархій як механізм вибору стратегії розвитку фармацевтичного підприємства / Т. В. Шабельник // - Бізнес Інформ. - 2023. - №9. - C. 117–122.
Краткий осмотр (реферат): Метою роботи є розвиток методу аналізу ієрархій для вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку фармацевтичного підприємства. У статті обґрунтовано необхідність постійного вдосконалення системи підтримки рішень фармацевтичного підприємства, що функціонує в умовах постійних змін зовнішнього середовища, для забезпечення процесів його безперервного та стабільного зростання. Виокремлено основні складові зовнішніх дестабілізуючих факторів сучасного фармацевтичного ринку, які вимагають запровадження спеціальних механізмів забезпечення безперервності процесу проведення управлінських змін для сучасних вітчизняних фармацевтичних підприємств. Визначено, що одним із дієвих механізмів вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку фармацевтичного підприємства є метод аналітичної ієрархії як такий, що є простим за математичним інструментарієм і разом із цим дає узгодженість отриманих висновків. Серед ключових стратегій розвитку фармацевтичного підприємства виділено: розширення асортименту експортоорієнтованих фармацевтичних товарів; розширення асортименту дженеричних фармацевтичних товарів для збуту на внутрішньому ринку; побудова власної мережі аптек для роздрібної реалізації фармацевтичних товарів як власного виробництва, так і інших виробників. Визначено основні індикатори ефективності діяльності фармацевтичного підприємства в сучасному ринковому середовищі: приріст маржинального доходу; стабільність функціонування та зміцнення конкурентоздатності; частка додаткового ринку збуту. Практичну реалізацію методу аналітичної ієрархії для вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку проведено на прикладі ПАТ «Фітофарм» як фармацевтичного виробничо-торговельного підприємства, що займає лідируючі позиції на фармацевтичному ринку України та під впливом сучасних викликів потребує їх втримання і поліпшення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30749
Располагается в коллекциях:Статті (ЕКСА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shabelnyk_business-inform-2023-9_0-pages-117_122.pdf1,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.