Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30749
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШабельник Т. В.-
dc.date.accessioned2023-12-17T22:28:24Z-
dc.date.available2023-12-17T22:28:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШабельник Т. В. Метод аналізу ієрархій як механізм вибору стратегії розвитку фармацевтичного підприємства / Т. В. Шабельник // - Бізнес Інформ. - 2023. - №9. - C. 117–122.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30749-
dc.description.abstractМетою роботи є розвиток методу аналізу ієрархій для вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку фармацевтичного підприємства. У статті обґрунтовано необхідність постійного вдосконалення системи підтримки рішень фармацевтичного підприємства, що функціонує в умовах постійних змін зовнішнього середовища, для забезпечення процесів його безперервного та стабільного зростання. Виокремлено основні складові зовнішніх дестабілізуючих факторів сучасного фармацевтичного ринку, які вимагають запровадження спеціальних механізмів забезпечення безперервності процесу проведення управлінських змін для сучасних вітчизняних фармацевтичних підприємств. Визначено, що одним із дієвих механізмів вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку фармацевтичного підприємства є метод аналітичної ієрархії як такий, що є простим за математичним інструментарієм і разом із цим дає узгодженість отриманих висновків. Серед ключових стратегій розвитку фармацевтичного підприємства виділено: розширення асортименту експортоорієнтованих фармацевтичних товарів; розширення асортименту дженеричних фармацевтичних товарів для збуту на внутрішньому ринку; побудова власної мережі аптек для роздрібної реалізації фармацевтичних товарів як власного виробництва, так і інших виробників. Визначено основні індикатори ефективності діяльності фармацевтичного підприємства в сучасному ринковому середовищі: приріст маржинального доходу; стабільність функціонування та зміцнення конкурентоздатності; частка додаткового ринку збуту. Практичну реалізацію методу аналітичної ієрархії для вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку проведено на прикладі ПАТ «Фітофарм» як фармацевтичного виробничо-торговельного підприємства, що займає лідируючі позиції на фармацевтичному ринку України та під впливом сучасних викликів потребує їх втримання і поліпшення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectметод аналітичної ієрархіїru_RU
dc.subjectфармацевтичний ринокru_RU
dc.subjectфармацевтичне підприємствоru_RU
dc.subjectфармацевтичні товариru_RU
dc.subjectстратегія розвиткуru_RU
dc.titleМетод аналізу ієрархій як механізм вибору стратегії розвитку фармацевтичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЕКСА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shabelnyk_business-inform-2023-9_0-pages-117_122.pdf1,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.