Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30749
Назва: Метод аналізу ієрархій як механізм вибору стратегії розвитку фармацевтичного підприємства
Автори: Шабельник Т. В.
Теми: метод аналітичної ієрархії
фармацевтичний ринок
фармацевтичне підприємство
фармацевтичні товари
стратегія розвитку
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Шабельник Т. В. Метод аналізу ієрархій як механізм вибору стратегії розвитку фармацевтичного підприємства / Т. В. Шабельник // - Бізнес Інформ. - 2023. - №9. - C. 117–122.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розвиток методу аналізу ієрархій для вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку фармацевтичного підприємства. У статті обґрунтовано необхідність постійного вдосконалення системи підтримки рішень фармацевтичного підприємства, що функціонує в умовах постійних змін зовнішнього середовища, для забезпечення процесів його безперервного та стабільного зростання. Виокремлено основні складові зовнішніх дестабілізуючих факторів сучасного фармацевтичного ринку, які вимагають запровадження спеціальних механізмів забезпечення безперервності процесу проведення управлінських змін для сучасних вітчизняних фармацевтичних підприємств. Визначено, що одним із дієвих механізмів вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку фармацевтичного підприємства є метод аналітичної ієрархії як такий, що є простим за математичним інструментарієм і разом із цим дає узгодженість отриманих висновків. Серед ключових стратегій розвитку фармацевтичного підприємства виділено: розширення асортименту експортоорієнтованих фармацевтичних товарів; розширення асортименту дженеричних фармацевтичних товарів для збуту на внутрішньому ринку; побудова власної мережі аптек для роздрібної реалізації фармацевтичних товарів як власного виробництва, так і інших виробників. Визначено основні індикатори ефективності діяльності фармацевтичного підприємства в сучасному ринковому середовищі: приріст маржинального доходу; стабільність функціонування та зміцнення конкурентоздатності; частка додаткового ринку збуту. Практичну реалізацію методу аналітичної ієрархії для вибору оптимальної ринкової стратегії розвитку проведено на прикладі ПАТ «Фітофарм» як фармацевтичного виробничо-торговельного підприємства, що займає лідируючі позиції на фармацевтичному ринку України та під впливом сучасних викликів потребує їх втримання і поліпшення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30749
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕКСА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shabelnyk_business-inform-2023-9_0-pages-117_122.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.